Wszystkie maszyny i akcesoria Colosio są produkowane w całości we Włoszech, z najwyższą starannością i wydajnością, z dbałością o każdy szczegół. Dzięki ponad 2000 maszynom odlewniczym dostarczonym do 50 krajów, serwis posprzedażowy Colosio z pewnością jest na najwyższym poziomie pod względem satysfakcji klienta, działa szybko i skutecznie.
Niezwykle skuteczna obsługa telefoniczna pozwala natychmiast rozwiązać większość niedogodności bez kosztów dla klienta. Przygotowanie do teleserwisu dla wszystkich maszyn pozwala monitorować wszelkie ewentualne niedogodności elektryczne bezpośrednio z Włoch.
Kiedy zatem konieczna jest interwencja na miejscu, firma Colosio – świadoma kosztów zatrzymania produkcji – jest w stanie zmobilizować inżyniera w bardzo krótkim czasie, między innymi dzięki logistycznemu wsparciu gęstej sieci współpracowników technicznych i handlowych obecnych na wszystkich głównych rynkach.
Części zamienne do maszyn Colosio dostępne są w naszych magazynach od pierwszych wyprodukowanych komponentów, z krótkimi czasami dostaw i z konkurencyjnymi cenami. W rzeczywistości, ponieważ produkujemy każdą część naszych maszyn we własnym zakładzie, jesteśmy w stanie zoptymalizować czas i koszty, dostarczając naszym klientom produkty i usługi najwyższej jakości. Opierając się na wiedzy ponad 100 współpracowników, obróbka, montaż i testowanie wszystkich naszych urządzeń do odlewania odbywa się na naszym 9000 m2 w Botticino. Najnowsze maszyny CNC, centra obróbkowe i kontrola części 3D, pozwalają szybko wyprodukować każdą część zamienną, zapewniając Klientowi maszyny i wsparcie najwyższej jakości oraz szybką reakcję na rosnące potrzeby branży odlewniczej.
Teleserwis
Maszyny odlewnicze Colosio są gotowe do zdalnej obsługi przez Internet.
System znacznie skraca czas i koszty wszelkich interwencji technicznych, oferując producentom i klientom możliwość praktycznie ciągłej i dwustronnej kontroli wydajności maszyny. Stacje teleserwisowe w Colosio mogą utrzymywać aktywność wielu sesji jednocześnie, zapewniając w ten sposób obsługę kilku klientów w tym samym czasie. Technik Colosio podłączony teleserwisowo do maszyny jest w stanie, z siedziby głównej firmy, przeglądać w czasie rzeczywistym stan maszyny za pośrednictwem programu nadzorującego i współpracować z zespołem obsługi klienta, aby zapewnić powrót maszyny do pracy w jak najkrótszym czasie.
Firma Colosio kładzie szczególny nacisk na pogłębianie wiedzy z zakresu obsługi, konserwacji i technologii procesowej. Oprócz standardowych szkoleń w czasie dostawy i uruchomienia maszyny oferujemy także szkolenia specjalne podzielone na następujące bloki tematyczne:
- Technologia odlewania ciśnieniowego
- Programowanie
- Utrzymanie ruchu (hydrauliczne/elektryczne)
Potencjał naszych maszyn będzie dostępny dopiero wtedy, gdy dzięki odpowiedniej wiedzy będziemy mogli wykorzystać ich możliwości.
Szkolenia dostosowane indywidualnie mogą odbywać się również w Państwa firmie.
Jako kompetentny partner chcemy przyczyniać się do Państwa sukcesu. Jeśli interesuje Państwa konkretne zagadnienie odnośnie zakupu wyposażenia technicznego, pomoc dotyczącą zastosowań czy optymalizacji produkcji, w tym miejscu można zadać takie jak również inne pytanie.