Zaangażowanie Relbo wobec klientów nie kończy się na dostawie systemów, ale trwa ciągle dzięki doskonałej obsłudze posprzedażnej. Dział pomocy technicznej zapewnia stałe wsparcie klientom znajdującym się w dowolnym miejscu na świecie, szybko i skutecznie reagując na wszelkie zapytania techniczne (planowa konserwacja, szkolenia, porady dotyczące poprawy cykli smarowania itp.) lub dostawa części zamiennych.
Aby maszyna mogła pracować w sposób ciągły i trwały, konieczne jest utrzymywanie pełnego zestawu części zamiennych w magazynie, a w szczególności tych, które są bardziej podatne na zużycie. Magazyn Relbo jest w stanie dostarczyć wszystkie komponenty w bardzo krótkim czasie dzięki precyzyjnej i dokładnej organizacji zasobów. Zastosowanie najwyższej jakości materiałów dostępnych na rynku jest gwarancją bezpieczeństwa dla każdej nowoczesnej firmy ukierunkowanej na wysoką jakość i ciągłą produkcję.